رویدادها آرشیو خبر ها
من همه‌ ی آن‌ها را از سقف آویزان خواهم کرد!

من همه‌ ی آن‌ها را از سقف آویزان خواهم کرد!

دوربین ها مکس آلگری را در حال مشاجره‌ی لفظی با مدیران یونتوس بعد از شکست دیشب در سوپرکاپ برابر میلان شکار کرده‌اند. گزارش شده است که او خشمش را روی سر بازیکنان خالی می‌کرده‌است.

 

در هنگام مراسم اختتامیه وقتی که همه‌ی چشم‌ها روی جشن گرفتن روسونری متمرکز شده بود، یکی از طرفداران در جایگاه ویدئویی گرفته است که الگری واضحا در برابر مدیران مقابلش ماروتا و پاراتیچی خشمگین است. او در حالی که بازوهایش را تکان می داد و فریاد می‌زد مشخصا به بازیکنان درون زمین اشاره می‌کرد جایی که آنها در حال دریافت مدال‌های نقره‌شان بودند.

 

صدای آلگری کمی توسط موسیقی کمرنگ شده‌است، اما روزنامه‌های امروز ادعا می‌کنند که آلگری از این اصطلاحات استفاده کرده‌است:

 

من همه‌ی آن‌ها را از سقف آویزان خواهم کرد!

 

به نظر می‌رسد که این صحبت‌ها در کنفرانس پس از بازیش هم منعکس شده‌است:

 

من هنوز به خاطر اتفاقی که افتاد بسیار عصبانی هستم. چرا که وقتی در فینال بازی می‌کنید مهم این است که در زمین چه کاری انجام می‌دهید، تعویضی‌ها و مهم‌تر از همه طریقه‌ی بازی اهمیت دارد. درست است که ما از ابتدای فصل 27 بازی انجام داده‌ایم، اما ما باید به شکلی متفاوت بازی می‌کردیم، با تمرکز بیشتر روی دفاع تیمی. من منظورم دفاع یکپارچه است، نه خودِ مدافعان، چون آنها بسیار خوب بازی کردند.

 

از الگری پرسیده شد که آیا از ترکیب ابتدایی پشیمان است؟ چرا که میرالم پیانیچ را به جای دیبالا به زمین فرستاده بود:

 

نه هیچ حسرتی ندارم. دیبالا 60 دقیقه بازی کرد، او فرصت گلزنی داشت و ایده ی من این بود که اگر بازی به شکل خاصی پیش برود، دیبالا می تواند و باید تعیین کننده باشد.

 

اما وقتی این بازیکن آرژانتینی به زمین آمد، توپی طلایی را به آسمان زد و پنالتی اش هم مهار شد.

 

اینکه دو تعویض از 3 تعویضم اجباری بود ناامید کننده‌است، لمینا و اورا خوب بازی کردند، اما در آن لحظه من بازیکنانی با خصوصیات متفاوت می‌خواستم و هیچ تعویضی برایم باقی نمانده‌بود.

 

الکس ساندرو به خاطر مصدومیت ران و استورارو به خاطر آسیب‌دیدگی در ناحیه‌ی قوزک پا از زمین بیرون رفتند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: